:)

kort sammanfattning.

lordag blev de scarborough med nikke och eddie sen utgang med dem! sondag somnade jag pa stranden i cotsloevilket betyder rodare an rodast. pratade med stina <3 1,5 h och skulle ha skypat med ebbis men min datorn va dummer :( somnade skrattandes som vanligt med min roliga rumskompisar som snor mitt godis hela tiden, men jag gillar dom iaf:D! igar var jag jattemassaglad, allt var toppen. idag ar jag lite sadar trott. men har som vanligt jobbat och handlat lite godis med mina sma kamrater. nu ska jag ga upp och lyssna pa roliga historier och sova. hihi pratade med krille pa tel idag ocksa, de va langesen men kul! men aja. godnatt pa er. livet leker, glom inte det!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0