Friends are the family we choose

Hejsanhoppsan!

Det ar da laskigt vad trott man kan vara ibland. Helt borta, helt dod.

I gar sa trallade jag runt pa stan. gjorde av med for mkt pengar. svar ja. Kopte boken "what makes us tick", som jag har tankt kopa jattelange, problemet ar bara att den kostade 40 dollar. men men. Far val vara vart det, kanns som en riktigt hannabok sa :) Kopte aven nya underklader, vilket var pa tiden. Och ett par apsnygga tighta roda jeans :). Alskar dom!!

Pa kvallen akte jag med marcus till hans kompisars lagenhet och vi lagade flygande jacob, aven om det inte blev precis som det brukar smaka i sverige sa var det sjukt gott! Jag drog darifran ca halv 12 och drog in tll stan och gick ut med joe och hans kompisar. Var en trevlig kvall. Kom tillbaka ca 3 och skulle upp 5 for att jobba. Gick doch och la mig vid ca halv 8 igen och sov lite innan jag drog till stranden :). Har dock varit alldeles for seg idag sa stannade bara pa stranden i 3 timmar, somnade pa taget bade pa vagen dit och hem.

Nu ska jag doda lite mer bed bugs tror jag:) Ha det fint alla sma sota grodor:)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0