hellu

hppselihoppsan. jag behover min dagliga drog varje morgon. i morse fick ajg ine riktigt de. df kommer denna dag bli jobbig. langtar tills i eftermiddag. heeh. ja klantar mig sa otroligt mkt hela tiden. jag hade kunnaaat gora allt sa mkt enklare. men nej nej. har ska vi vara komplicerade och gora allt sa svart som mojligt. vf ar jag sa stord for? ih jag blir helt galen pa mig sj.. men samtidigt ar jag sa sjukt glad och ivrig. aah. jag hatar att va och ma sahar. fjarilar hit och dit. usch och blaeh. ska forsoka dra till med en fin liten fraga i eftermiddag eftersom att jag bara pratade bort den igar nar jag sjalv fick fragan. smidigt va? ja jag vetj ag ar alltid sa otrligt smidig och tanker igenom allt jag sager sa hmila mkt.. eller inte. onska mig lycka till, det behovs. antagligen har ingen mer an stina ebba och svannarna har ngn aning om vad jag snackar om men. forhoppningsvis snart. heh. borde nog satta losenord pa denna mesiga blogg ocksa. aah. later bra. heeh. nu ska jag ga till jobbet och hoppas pa att det gar snabbt och smidigt och att jag kan fa en bra kvall sen :D hihi puss!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag vet ju vad du pratar om tror jag :) Fast inte fullt ut, men behöver du prata och någon som lyssnar så finns skype och jag! :)

2011-03-17 @ 09:26:27
URL: http://www.leasmamma.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0