Lite bilder :)

Va ett  tagsedan som ajg la upp lite bilder nu. for tillfallet ar jag galen. jag kanner mig lite vimsig. tank sa kunde folk forsta svenska just nu? da skulle jag vara kord :) heeeh. hanna ar radd och galen och glad och ajg vet inte. hmm. borde nog vanta lite med att uppdatera min blogg. heeh. men idag har jag iaf jobbat. Det suger som vanligt. men de e kul men jag vill sooova! i natt pratade jag i somnen ocksa. haha. om massa blommor tydligen. idag fick jag med mig massa mat hem fran jobbet. tomato and ham macka, ham baugette and spring rolls. gjorde nyss varsta affaren nar lee kopte mina springrolls av mig ! perfekt!!!

En kvall i perth :)



Scarborough beach i helgen:)


heeeh jag ar glad:)




:)



perth ar ratt mysigt :)


har spendear jag lite for mkt tid. men alldeles for lite somn. heeeh.!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0