mat :O!!!

jobbveckan ar over, bara 4 dagar, wiie :)!  igar satt jag in 1050 dollar pa mitt australienska bankkort, ratt sa nice ja! alskar verkligen dom jag jobbar med, de vietnamesiska systrarna. Igar efter jobbet ville dom ta mig ut pa middag. Vi akte till en vietnamesisk restaurang och de bestallde in massa grejer som de ville att jag skulle testa. bla avokado milkshake(typ), ngn soppa med nudlar, rakor och ngt annat som var jattejattejatteegott i soppan!, typ ngt kott och gronsaker pa grillspett och kycklingvingar med jatttegod fyllning! mumsie :)

Tidigare i veckan har folk pa hostelet aven bjudit mig pa fransk och koreansk mat, massa gott det med! Ikvall ska nog jag och marcus bjuda pa flygande jacob. kan det bli godare??hmm.. fast han vill ju ha bananer i, sa vi far se hur det blir.

Hander en del kul just nu men det vill jag inte skriva om har. men ha de bra alla sota :) puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0