tjenaaa

Livet ar roligt, for tillfallet ganska udda. Men jag ar valdigt glad. ibland vore allt bara ganska mkt lattre med lite battre sjalvfortroende. men ja. sagta men sakert frammat sa gar livet anda dit jag vill, tror jag :)? hihi. kanns bra nu. idag annu ett framsteg. man kanner sig liksom helt hog. heeh. tack ebbis och stinis for att ni orkar lyssna pa mitt flabbel :D och aven eddie och niklas som orkade lyssna pa det idag XD ! hihi. lite sur pa mig sjalv att jag pratade ivag en viktig del bara. men det loser sig nog hoppas jag. ananrs blir jag sur pa mig sjalv. heeh. men som sagt. sagta, valdigt sagta, hur sagta som helst sa gar det frammat. ha det bra alla. pusshejjs!

Kommentarer
Postat av: ebbajoanna

<3 du klarar det galant :D

2011-03-16 @ 17:40:51
URL: http://ebbajoanna.blogspot.com/
Postat av: Anonym

galant vet jag inte men nu kanns det iaf mkt mkt battre :D fast stor mig fortf fpa att jag pratade bort de viktiga, kunde ju glidit in ett litet smidig fraga tillbaka ist och sa hade allt varit planerat infor helgen ist.. aja.. ska forsoka idag :))

2011-03-16 @ 21:45:42
URL: http://haannaelisabet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0