today is a day closer to the end of your life

klockan ar 6.51 och ajg har nyss kommit fran forsta jobbet. om 20 min ar jag pavag till nasta. ska faktiskt vara busig och fraga om jag kan fa vara ledig pa lordag sa jag kan vara olydig flicka pa fredag :) mina sma tyska vanner bjod med mig pa fest, och kan man saga nej? svar nej! Gar till jobbet varje dag, kommer tillbaka vid fyratiden och da hanger jag med dom hela tiden. Trivs som fisken i vattnet! Dom ar massa snalla. tyvarr aker en av dom hem pa onsdag. villvillvillverkligeninte. tar mer om de en annan gang. asanka har akt till brum, han va massa rolig, saknar honom. men han ringde igar och sa att han kommer tillbaka pa tisdag, han hatar tydligen brum XD haha. det e bra!!! har fatt sa manga underbara vanner har, tyskarna, alla estoniska eprsoner som tar over hostelet, och alla jattejattejattesota koreaner!! jag trivs massa och jag haller pa att lara mig long board:) mihihi. skriver mer sen och lagger upp bilder, jag lovar! puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0