today is the day

Jag lovar nastan att bilderna kommer om 10 h idag ist :) drog till kings park med nikke och eddie igar ochj nar jag kom tillbaka va det liksom nastan laggdags, eller iaf.. tid for annat iaf:) men det betyder bara att jag laddar pa mer awesome bilder :) iaf nagra som jag skarpt gillar :)

far se om jag har psyke nog att sitta still i eftermiddag / kvall och fixa det... det kan bli knepigt. men jag ska nog klara det:) aah vill skriva av mig har men det funkar liksom inte. men jag ar typ glaaaad men  iih. eh far ringa stina mer sen :D pratade mera igar, det behovdes :) forhoppningsvis slar jag tag i saken idag och sa far vi se vad som hander :) feeeegishanna ar inte bra i alla lagen alltsa.. haha! ibland onskar jag att jag vara superman :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0