avsked.

jag hatar mig sjalv.somnade i min egen sang klockan 7 igar. kande mig lite sjuk sa tankte att jag kunde ga upp och vila i bara nagra minuter eller sa. men sjalvfallet sa somnar jag in och vaknar 1, 1 nar han redan har somnat i hans rum och dorren ar last!! den sista jakla natten!buuuhu.....avsked suger som sagt. aah. hoppas han vaknar snart sa jag kan saga hejda. men vill vill vill inte! hade det itne varit for dumma australien sa hade det faktiskt kunna bli riktigt bra, tror jag. ah. ibland suger det att resa runt som en och annan idiot. har jag tur sa ser jag han igen om en manad. men hur kan man veta sakert nar vi ar tva backpackers som reser runt som idioter...?

inneborden av ett farval r ar for komplicerat for mig att forsta. Farvalet till er dar hemma var bland de jobbigaste jag gjort, att veta att jag inte skulle se er pa mer an 8 manader (nu andrat till 12) tog riktigt emot. Men jag visste anda att jag skulle fa se er igen, ni kommer finnas kvar nar jag kommer hem. Nu ar det annorlunda. Man sager hejda till folk som man kanske aldrig nagonsin kommer fa se igen. Folk som man faktiskt gillar, folk som man faktiskt har kommit riktigt nara, folk som faktiskt betyder nagot.

Som jag och stina pratade om forut. For att forsta ordet aldrig kravs det nog att man har fororat nagon, dvs inte forlora som i att  "hej jag vill aldrig mer se dig igen" eller "nu gor vi slut", utan forlora som i att ga bort, som i att do.

min mage kniper av obehag. idag maste jag saga hejda till nagon jag verkligen gillar, till nagon jag kanske aldrig mer kommer se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0