darwin

livet pa hostelet ar ett enda stort drama, jag sager inte att det ar ngt negativt men man skulle latt kunna gora en dokususapa av det och jag lovar att manga skulle kolla! oj oj..pa sondag aker jag med folk upp till darwin. en roadtrip pa ca 1 manad dar det ska spenderas pengar pa mkt. surfning, snorkling, dykning, skydive och massa massa annat skoj! vill dock inte lamna folk har :( usch. for tillfallet ar jag depp. ignorerar l fast jag inte villl och inte han heller. men jag maste. fan. kanske kanske aker med honom iaf. men nej. jag ska inte!! fan. ska saga upp jobben nu! och pa lordag kanske rottnest island! aja. skriver mer om mitt drama sen. haha. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0