mkt hander vet ni vad!

mkt hander. nast sista dagen pa jobbet idag. dom borjade grata. dom gillar mig verkligen. medan jag stadade under eftermiddagen sa ropade hon som ager caf'eet ut mig for att prata. da sag jag att hon stog utanfor och grat. hon forklarade for mib att hon verkligen inte vill att jag ska sluta och att hon aldrig kommer hitta ngn som mig och att hon aldrig kommer kunna oppna upp sig for ngn och prata med ngn om allt sa som hon gor med mig. man blir alldels rord. arligt talat sa ar hon som min andra mamma, fast mer som en kompis. pratar med henne om allt. snackar skit och skrttar at kunder, snackar killproblem och allt man kan tanka sig. hon sa aven att om jag kommer tillbaka sa kan hon bara saga till de nya som jobbar dar att sluta sa far jag jobba ist for dom om jag vill. de erbjod sig aven att jag kunde bo hemma hos dom om jag ville. dom ar sa sota!!!detta var fran cafejobbet och min stadboss pa andra jobbet sa till mig idag att jag var den basta han ngnsin haft. haha har i australien ar man uppskattad:)

Idag har vi aven bestamt vilka vi blir som gor roadtrippen upp till darwin tsm. sa pa mandag drar ajg kevin sylvie och sebastian upp till darwin under 1 manads roadtrip. vi ska snorkla, surfa, dyka, skydive, se oknen, nationalparker, campa och leva livet som aldrig forr! kommer bli avesome:)!

imorgon ska jag saga hejda till bla caterina :( iih kommer sakna sa manga underbara personer. vet inte hur manga underbara vanner jag har i perth, kommer bli jattejobbigt att saga hejda. blir tarogd bara jag tanker pa de :(. kommer bli massa jobbigt

nu ar jag hur trott som helst. och ska snart lagga mig. men inte ensam inte. mihi. men snart sa maste jag lamna honom. vill inte de heller. det suger det ocksa. men men. och imorgon ar sista dagen pa 3 man som jag behover ga upp 4.30. hur nice ar inte det :)?

what else is new? ombokade flygbiljetter, 25 sept drar jag till sverige fran bangkok!
sa da kan ni traffa en hanna igen:) antagligen bara i 3 v dock, drar antagligen tillbaka hit sen igen.

aja. nattinatt pusselipuss och kramkram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0