It's been a while

Mycket har hant.

Varit pa den mest fantastiska on nagonsin. Jag, Alanna fran Canada och Lise fran Belgium bodde pa en ode o, mitt ute i havet i 5 dagar, utan elektricitet, och nastan utan pengar. vi insag att de inte hade ngn bankomat for turister dar sa vi fick leva pa absolut minimum i 1 vecka innan vi kunda komma at vara pengar igen. Frukosten bestod dagligen av farska cockosnotter som jag satt och oppnade varje morgon. sjukt gott men inte sa latt som det ser ut!

Pavagen tillbaka holl vi pa att sjunka med baten. Jag skojar inte. Det var laskigt nara. alla skrek och klamrade sig fast. Men vi overlevde!

Vilken lattnad det var nar jag val kunde ta ut 2 miljoner igen (ja tanka sig, jag ar faktiskt miljonar i detta land!). Att kunna ata vad man vill igen, utan att behova spara. for mig resulterade det i 3 kakpaket och en coola som jag levde tsm med pa var 16 timmar langa bussfard upp till Banda Aceh. Och tacka gud for att jag fortfarande lever! Har kor namligen allla som idioter. Och nagra speed limits ( glomt bort det svenska ordet) existerar overhuvud taget inte!

Har spenderat den senaste veckan pa Pualu weh, en o for snorkling och dykning. sjukt fin. jag spenderade dock den mesta tiden liggandes i hangmattan pa var balkong over havet. var namligen sjuk for 4 gangen pa en manad. feber for 3e gangen pa en manad. men nu ar jag tillbaka nagorlunda frisk igen. blev en hel del lasandes, inte helt fel de heller. Och en jakla massa pannkakor med banan och choklad och coconut juicer, mummms!!!

Pa sondag flyger jag till bali och surfar lite mer och om ca 1 vecka moter jag upp emmy i thailand :)!!

For overigt sa haller alla muslimer pa att gora mig spritt sprangande galen!! aaah. sjukt konstig religion faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0