Livet rullar pa

Mkt hander. Nu sitter jag i Phuket i Thailand. Hade svart att andas igar pa flyget. Nar vi skulle landa trodde jag att jag skulle svimma. Fick anstranga mig for att andas normalt. ritkgit laskigt. Nu rullar influensan pa. hej och ha. Kommer inte ens ihag hur det ar att vara 100 % frisk langre. Det var nog nagra manadersedan. Saknar surfningen och bali som tusan. Varfor var man tvungen att traffa ackligt snallt folk de sista dagarna??

Funderar pa att boka en biljett tillbaka och surfa merinnan jag atervander till aussie. Surfning ar beroendeframkallande!!

Thailand ar svindyrt for er som undrar! Hostel for 10 dollar per natt per person nar man kunde fa de for 2,5 dollar per natt i indo.. sugigt padet. df sager jag nog hejda om ngn vecka. Hahah jag och alanna holl pa att missa flyget igar. hann prcis innan gaten stangde XD 8e natten ute irad och kunde dessutom inte sova nar jag kom tillbaka. inbilliade mig att alla ljud var jordbavningar. illa!

Nu saknar jag folk sa det svider....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0