blanade kanslor

vet inte vad jag haller pa med, vet inte vad jag vill. allt ar bara allmant jobbigt. ena stunden vill jag aka hem, andra sekunden stanna har och surfa, fjarde sekunden resa vidare i asien, femte sekunden aka tillbaka till australien, sjatte sekunden till nyazeland och den sjunde aka ngnstans med sno och aka snowboard...Mitt huvve ar javligt forvirrande...hur fan ska man veta vad man vill? Samtidigt ar jag standigt radd for en ny jordbavning. inbillar mig hela tiden. saknar mina vanner gor jag ocksa. sa jag spricker. och d kan jag inte slappa ut over huvud taget. 1 av 4 manader avklarade. men kommer jag ngnsin se honom igen? mejlar hela tiden men.... ah. fan. detta suger. och med spegeln jag gjorde sonder i forrgar sa vantar val 7 satans ar med oycka ocksa...

nej nu ska jag dra till havet och surfa min sista dag i Kuta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0