hej igen

Det var eet tagsedan. vet inte riktigt vad som hander eller vad jag vill. sitter pa varldens storsta vulkano for tillfallet. faktiskt den 6e storsta on i varlden. jattenice verkligen. sover pa hotell for ca 14 kr per natt. ratt nice?

Flyger till thailand 25 nov. Innan dess maste jag boka flyg tillbaka till bali och surfa lite mer. efter thailand ar tanken att aka till nya zeland och surfa/jobba och sen snowboarda nar vintern kommer. eventuellt tillbaka till australien. borjar inse att asien inte riktigt ar ngt for mig....Far se vad som hander. for tillfallet dor jag bara av att jag inte vet vad jag vill...

Kommentarer
Postat av: Maria

saknar dig med ska du veta! och kan inte hjälpa att jag är lite avundsjuk på dig trots din förvirrade situation :) dör lite inombords varje gång jag ser dina fina bilder. det där med nya zeeland, jobb och snowboard lät inte alls fel!



jag mår bra, men det är lite jobbigt att vara utan jobb och så, är också bra på att göra av med pengar. vet inte om jag ska försöka få fast anställning i ljusdal och spara pengar, åka utomlands eller bara flytta nån annanstans i sverige.. det är mycketmycket som rör sig i huvudet nu :)

2011-10-27 @ 15:30:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0