andas hanna, andas

Nagra dagar kvar har i australien. Forhoppnignsvis kommer jag tillbaka sen igen. for tilfalelt ser det ljust ut :)!!

Gardagen va jattemysig med d. mihihi. akte och kopte mat och sen massa filmer. iih.. berattade for honom att om vi nu aldrig mer ses sa har jag iaf haft en underbar tid. men da kramade han bara om mig och sa att klart vi kommer ses igen... han gor mig sa glad. hur som helst sa har jag iaf haft en underbar tid.. mihi.

idag ar det nast sista dagen pa jobbet. sen ska jag och ilil aka skateboard tsm :) sen ska stina ringa mig och iiiiiiiiiiiiih:D:D wieeeh!!! aah! hoppas:)!!




bara for att jag typ ar glad eller ngt:)

ansokte om mitt indonesiska visa igar. hamtar upp det pa torsdag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0