Bye Mitchell Street, Bye Darwin, Bye Australia!

Flyget gar om ca 4 timmar. ska snart saga hejda till oliver. svetten rinner vill jag lova. haha. hoppas jag itne glomt ngt. Idag kanns det helt okej. lag och smsade med d hela kvallen igar och kanns bra. Tror vi kommer ses igen om fyra manader:) Jag aker iaf tillbaka till aussie i februari:). Ska verkligen gora mitt basta for att fa detta att halla. det kanns pa riktigt. kan inte bara kasta bort detta. Kan inte saga en enda dalig sak med honom..  aah jag ar lycklig :)


Ha det bast alla, nu kommer uppdaterigarna bli farre men med battre kvalite.. nu har jag inget jobb dar tiden maste fordrivar langre :D har pengar sa jag kan resa oavbrutet i 8 manader om jag vill. kanns ju itne helt fel :D:D


PUSS PA ER MINA ALSKADE VANNER!!!!



THAAANKS FOR THE BEST YEAR OF MY LIFE!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0