camping

hade en bra kvall igar. hade lite drinkar med massa kompisar pa ett hostel innan vi drog ut. jag drog dock tillbaka ratt tidigt. borjar dock bli radd over mig sj. nar jag gick tillbaka sa var jag sa hungrig att jag holl pa att do sa hoppade bara in med 2 framlingar i en bil for dom sa att dom skulle till donken...okej vi akte till donken sen skjutsade dom mig tillbaka. men iaf... hur javla puckad far man vara????? tur att alla i astralien ar overtrevliga.. men man vet ju aldrig...


skulle traffat d idag men valde att aka och campa i en national park med vattenfall ist. sa vi aker vilken minut som helst... maste ju faktiskt passsa pa innan ajg aker harifran....ska traffa d imorn ist.. kan inte vanta!!!!vi ska laga mat och ta till stranden ! haha min tontiga ide men foroskte vara lite sot....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0