.

hade en jattebra dag igar. traffade d vid 3 tiden.. dummaste tiden ngnsin. var sa javla svettigt. gick och tog en kall ol i skugggan i en bar, medn aven dar rann bara svetten. vi akte hem till hans kompisar och badade i deras bubbelpool utomhus ist :) aah fick den sotaste kommentaren ngnsin " du ar den finaste och coolaste personen jag ngnsintraffat och du forsoker inte ens se bra ut eller vara cool, duar bara dig sjalv"...later lamt pa svenska men iih.. inte pa engelska vill jag lova!! lat jattesott pa engelska, wiie :) vid sextiden sa vi hejda. jag gick hem och lagade mat, lag med sothunden i soffan och kollade pa film och sen gick ajg ut. till mat blev de pasta, tuna, och currysas med majs!!! yummieriktigt kul kvall ute! men ja, som vanligt langtar jag tills nasta gang jag far traffa honom. nu ska jag verkligen ge allt. har inte tid for dumma spel.. ska vara 1000 procent arlig... Har inget att forlora!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0