:)




bokade just flygbiljett till bali... aah! inte langt kvar nu! laskigt laskigt!! igar var en kanondag :) efter jobbet larde jag ilil att aka skateboard:) de va kul :) gick hem till henne och at pankakor och drack kaffe innan ajg gick till jaccob och hade lite drinkar innan vi drog ut :D riktigt kul kv!! idag ska jag se hur manga kilo jag kan skicka hem innan ajg drar..  pa tal om kilo sa har jag gatt upp fran 59 kg till 62 kg pa 3 v... illa! ska sluta ata pasta igen!! och planera lite innan jag drar ut ikv med :) forhoppningsvis traffar jag d ute ikv :) planerar utgang ikv med :) imorgon ska jag hem till ilil igen och ha bbq :) fullbokad helg, ser ut som en bra en :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0