...

sitter har. orolig osm vanligt. stackars er som laser detta trams. om mindre an tva v ar jag inte kvar i australien ngt mer... det gor ont att tanka pa. och om en guidad tour ar ledig pa onsdag aker jag med gratis till kakadu national park vilket betyder att jag komemr vara borta ons-fre. vilket samtidigto cksa betyder att de ar 3 dagar mindre att traffa dylan... jag vet inte riktigt hur jag ska handskas med denna situation. jag vet av erfarenhet att det tyvarr ar latt att glomma folk medan man reser, man har inte riktigt tid att tanka. a andra sidan vet jag hur lite jag vill glomma honom, for ngt sant har kanns sa otroligt bortkastat att bara glomma bort. jag har aldrig trivts sa har bra i ngns narhet. det finns bara inte ngn battre kansla an att spendera sin tid med honom..det gor mig radd. om 2 v kan allt vara over for alltid...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0