hej och ha

Fredag va en ledig dag som sag.t Formiddagen gick at till att forsoka fixa bade det ena och andra. sen motte jag Ilil och chirs vid lagonen :) pa kvallen lag jag och kollade pa Nothing Hill och sen somnade jag redan klockan 8 pa kvallen. 12 timmars somn, inte illa:)

Igar stekte jag vid lagonen pa dagen, sen blev det hem. Kollade pa the bucket list inna jag hangde med min chef pa ngn fest. Motte Emmy och stina dar. vid 10 tiden drog vi till dylan och hans kompisar och korde lite drinkinggames och sant. Tjejerna och nara av nagra hans kompisar drog in till stan medan jag somnade som en stock med han och kattungen i soffan.  Och med tanke pa att mamma kommer bli rasande om jag forklarar mer sa later jag bli. men hemskaste natten i mitt liv. D var iaf sot och tog hand om mig. Vid 2 tiden drog vi med hans kompisar och badade vid lagoonen. sen akte vi hem till han och badade i hans pool ist sen somnade vi vid 4 tiden och sov i nagra timmar.. kom nyss hem. Ska ses imorn igen. middag hemma hos honom och sen bio.. han kasnke komemr till asien och halsar pa mig. hoppas hoppas!!

Jag och min chef igar pa festen




jag emmy och stina igar, tjejerna som jag bla aker med till bali :)


hemma hos dylans kompisar igar kv



stina och emmy hemma hos dom igar



jag och dylan :)


strypa deras sota kattunge. hehe...



hittade en dod fladdermus i torsdags


mindil beach


stina och emmy i torsdags :)


vi pa stranden innan utgang i torsdags :)


inne pa kara monsoons!!


jason och kevin!


ilil vid lagonen i forrgar :)


hanna e glad :):)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0