jaha

Igar kande jag en forkylning i kroppen igen, men idag kanns det lite battre, tror jag. 1 kg har nu minskats pa 2 dagar. 2 kg till att klar av. men ingen pasta eller brod ska nu atas sa ska ngo bli latt. gjorde plankan i 3 x 1 min nu pa morgonen men 15 sek vila. ska borja goras atminstone 3 ggr om dagen sa jag far lite magmuskler tillbaka eftersom attt jag for tillfallet bara inkaserar pa armmuskelfronten. haha. nej nu ar jag tontig.

jag kom pa att jag hade en jakla massa tur i lordags nar jag tappade bort min mobil. ja de gjorde jag faktiskt. mitt inne pa det smockfulla dansgolvet pa monsoons. men som tur var sa smsade d telefonen at mig och dset var en security guy som hade hittat den. vada flyt:D??

Igar inhandlade jag nyttig mat!! agg, nudlar, mjolk och flingor! haha..men behovde faktiskt inte laga ngn mat for bryan bjod in mig pa bbq till deras lagenhet igen :D sen akte jag runt som en galning och ovade pa min skateboard!!! som jag kanske blir tvungen att salja nu :(:( ilil har sagt att hon kan kopa den for 150 dollar, ratt nice enda :) men vill skicka hem den trorj ag! men insag igar nar jag stadade alla klader att de jag vill skicka hem ar sjukt mkt...en stor jakla hog med minst 30 kladesplag...kommer inte bli billigt inte....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0