L Y C K A

ah jag ar sa lycklig. vet ni varfor? hahah ja jag tror ni vet....forlat for mitt tjat.. men han svarade just pa mitt mejl och da blir jag typ helt wiieeeig. Haha kunde inte halla mig fran att hora av mig itll honom idag. saknat sonder. sa skickade ivag ett mejl om vad jag har varit med om hitills och fick ett jattegullgit svar bara 2 h senare om hur glad han blev av mitt mejl... wiieeeh! hehe. okej forlat, jag ar tontig, men jag liksom gillar honom sa overmkt! heh. och det basta ar att han inte spelar nagra spel alls. jag menar de flesta skulle vanta nagra dagar med att svara.. men han ar jamt sa arlig och sot och anda gillar jag honom sa otroligt mkt ..... iiih :) jag hoppas verkligen detta kan halla i 4 manader medan jag reser runt har och han pa andra sidan jorden..

Har varit sa perfekt att ha umgatts med massa tjejer den senaste tiden for dom forstar verkligen. vi har exakt samma tankesatt och jamt samma problem och grejs xD kommer sakna cat sa mkt nu nar hon aker imorn!!

sjukt trottig men maste vanta pa min kompis (som jag inte vet vad han heter) haha jag ar sa kass pa namn, tillls han skypat klart.. pratade just med erik och ebba :D iiih:))!!!!

Ska nog hoppa i poolen ytterligare en gang och sen sova. pusss!!!


och forresten igar kom jag pa en awesome tatutering som jag ska gora om jag nu ska gora en ! ska skriva "sometimes it's the smallest decisions that can change your life forever" in the shape of australia. pretty awesome heey :D?? i kinda like that idea!! cat came up with it last night at sky garden!!! but not too sure where about i wanna do it tho... maybe on the inside/outside of my ankle? ...well.. im not even sure if ill do it at all...a tattoo doesnt really feel like a hanna thing.. but we'll see..enough with my bullshit for the moment... nightiieee xx 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0