Oj oj, snabbt tiden gick.

10 kg klader/ skateboard hemskickat for 113 dollar.

4,500 dollar (32 000kr) att fa tillbaka pa skatten. = rikemanskansla:) kommer nu ha ca 8 000 dollar tyligen. yeey!!!

Lite mer sovenirer kopta. 2 australienlinnen till mig sj och magneter som mamma bestallde:)

Lunchmeny pa mc donalds for 4 dollar atit.

Kanner mig battre i forkyldningen!

Tvattat alla klader och packat. Kommer resa med ca 5 kg XD hahahah hur jakla duktigt ar inte det :)?

sagt hejda till emmy och stina som precis drog till bali. som jag ser igen pa osndag. pratat med catharina som hamtar upp mig halv 6 pa flygplatsen pa sondag kvall:) insag just att min kiwikompis nick drog till bali idag ocksa:D ett helt gang kommer vi bli dar, najs najs!!

Mitt 60 dagars visa ar fixat i inodnesien:)!

Nu har jag precis duschat mig lite frasch fran min sjuklighet och vantar pa att jag ska ut och ata med d. sista kvallen tsm.. aah.. sorgligt. jag kommer typ borja grata eller ngt. men langtar sonder till att fa traffa honom nu!! iihh!!cant wait!!

Ha d e bast alla. nu ska jag frascha upp mig lite mer hade jag tankt mig.

Resfebern kommer mer och mer..iiaaahhahahahah!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0