panik

vart ar jag om 1 dygn? i asien.... ett ar ar over. det gick fort.

Saknar redan d sa jag haller pa att spricka.....vill inget annat an att halla om honom en sista gang.. forhoppningsvis far jag se honom igen i februari nar jag planerar att komma tillbaka till australien i ett halvar atminstone.. aah.. finns inget battre an att somna bredvid honom..buuhu..hoppas fyra manader gar fort!!!

imorn kommer catherina och hamtar upp mig pa flygplatsen i bali :) vi ska ut och ata massa gott och billigt :D:D!! aah vad kul att traffa alla igen :) men ah.. som sagt.. sista natten i australien och ajg har ingen lust alls att ga ut........

aah............nara timmar kvar av ett ar...ett ar?? tiden har bara sprungit forbi!!!


aaah paniiiik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0