scared

Nervos, orolig, radd.

Mitt humor hoppar, svanger och far lite hur som helst dygnet runt. Jag maste bestamma mig nu. For varje dag som gar sa blir flygbiljettera till asien bara dyrare och dyrare, for varje dag som gar sa har jag en mindre kvar har, kvar med folk jag maste saga farval till, farval till for alltid. Om nagra veckor kan jag vara ute ur landet. Den tanken skrammer mig. Vill bara spenderar all min tid jag har kvar med somliga. Jag maste fa ur mig all skit, och det snabbt som satan, innan jag exploderar. Pa torsdag var det ja, pa torsdag. 2 dagar kvar, 48h. 48 javligt langa timmar...

Pa tal om ointressanta saker sa har jag klippt mig sjalv ytterligare en gang. det blev bra. men vf klippte jag snelugg igen? det var lite dumt ja... men i denna fantastiska varld finns det ju faktiskt nagot som kallas harnalar, aven om dom har en forbannat bra formaga att springa ivag och gomma sig i en och annan vra.

18 min kvar tills ja borjar jobba. ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0