sjukling

2 dagar kvar. idag aker stina och emmy... vad har jag gjort de senaste dagarna? I onsdags gick stina jag och emmy ut. de va en kul kvall :) sista dagen pa jobbet ocksa. sa igar latade jag mig mest bara. emmy fixade biljett gratis till mig till flygplatsen. lag och solade ett tag men var alldeles for varmt. somnade i havet ett tag...senare gick jag hem. sov lite innan jag drog till marknaden med ilil. lite senare motte jag upp stina och vid tiotiden somnade sjuklingen in. kanner mig sjuk diag ocksa. ska bara ta de lugnt...

ska fixa min taxback. inser att jag kommer ha nastan 8000 dollar snart.mkt mer an vad jag trodde. de villsaga ca 60 000 kr. haha nice!!! hade raknat med 6000 xD ska skicka hem 10 kg ocksa... sen ikv ska jag ut och ata med d :) langta langta! nu ska jag hem och sova lite. puss...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0