the end of the begininng

nu narmar det sig verkligen .. slutet pa kapitel 1. om nagra dagar ar jag borta fran detta underbara land... :( Det gor mig ledsen. 1 ar har verkligen sprungit forbi. sa mkt som har hant, sa mkt jag har upplevt. det basta aret i mitt liv, utan tvekan. varje dag har varit en upplevelse i sig. inte en enda dag i ensamhet pa ett helt ar. traffat nya manniskor hela tiden. ett ar som manga bara drommer om. Nu ar det over om 4 dagar :// det gor mig radd. men a andra sidan har jag ett halvar framfor mig i en ny varldsdel, aisen. Darefter far vi se vad som hander. Kanske tillbaka hit, kanske till NZ. jag vet inte.

Pa sondag borjar aventyret i indonesien. som sedan kommer leda till lander som malaysia, kambodja, vietnam och thailand.




Kapitel 2 star nu pa tur. Det ser ju heller inte helt fel ut... aven om jag kommer sakna aussieland sa in i ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0