till mamma

detta inlagg ar tillagnat dig mamma. for de forsta hakade du upp dig pa att jag hade skrivit att jag bokat biljett till bali, okej de va du som gjorde de, tack :D jag har precis kollat upp priser till att skicka hem saker och 10 kg kommer max kosta 113 dollar, och da kan jag aven fa med mig min skateboard:) sa kan du kanske vara snall att betala det ocksa sa kan du fa en jattestor kram :D? och lite mer uppmarksamhet pa bloggen ;) inser att  jag har ca jattemkt klader, men de borde ga attfa hem under 10 kg :) och for de sista...du som sa att jag blir tjock av pasta och brod, jag har slutat ata de nu.. 3 agg till lunch, vilket i princip endast innehaller proteiner och inga kolhydrater... nojd nu :)? jag hade ett iskaffe till aggen ocksa ( faktiskt ingen glass sa det borde vara okej :)? jag menar som den stora kaffedrickaren du sjalv ar sa borde du anda forsta :)?? forlat men ikv kanske det inte blir det nyttigaste for ska ata med dylan, men det kan val fa vara okej for en sista gang :)?

allt for mig:)! hahahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0