hm...

Gardagen var for bra. sov ut ordentligt, pa eftermiddagen gick jag hem till ilil igen, at lite mat tsm innan jag drog hem en svang innan jag traffade emil och snackade lite och tog en ol. hem och byta om och sa motte jag stina och emil igen. vi drack lite innan vi gick ut..jattebra kvall, sjalvklart traffade jag d :) aah...forsoker hela tiden intala mig sjalv att jag kan glomma honom.. men sa fort jag traffar honom igen sa inser jag hur bra han verkligen ar.....kan verkligen inte tanka mig ngn battre an honom. vi va ute till ca halv 4.. han berattade for mig " jag forsoker latsas som att jag ar okej med att du aker, men det ar jag verkligen inte. jag gillar di verkligen och jag skulle jattegarna vilja att du var min flickvan...".. sa sot.. hehe....drog hem och sov hos hans kompisar.. somande in som en stock. tydligen hade hans kompisar statt och skrikit som fan i vara ansikten nar dom kom hem men ingen av oss hade vaknat.. haha... sov till 4 pa eftermidddagen idag, behovdes. sen gick jag hem till ilil och vi va ca 30 pers osm hade bbq dar. gick ut i nara min men nu ar jag pavag till sangs.. sa himla trott... haller pa att somna in totalt...och den standiga oron i magen ar tillbaka... jatg vill vill vill inte lamna d :(.....







jag och han pa varenda bild forutom en dar jag ar med svennarna. och tjejen aker jag snart till bali med :)....tyvarr forstor jag varje bild tsm emd honom :///


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0