yeey

gick ut med emmy och stina igar. vi kopte mat pa marknaden och satt pa stranden och drack i nagra timmar. traffade massa andrak ompisar dar ocksa. tog en taxi in itll stan och gick ut p lady's night. traffade kevin och alla andra ute ocksa!! idag ar jag trott. far runt pa min skateboard fram och tillbaka genom stan. varit till the indonesia republic consulate och fixat papper for att forlanga visat, tagit passkort, gett emmy sina garullar, fixat taxback papper, kollat upp mitt bsb nummer till banken och nu finally hittat en jattestor kartong som ar precis pa gransen sa att jag far skicka hem den.. ca 1 x 0.6 m. kommer fa plats med skateboarden och klader. blir billigare i samma kartong tydligen. nu ska jag hem och laga mat och sen och sola hade jag tankt mig :) pusss!! alskar lediga dagar:D!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0