Projekt spara pengar

Som ni säkert vet så har jag varit sjukt velig den senaste tiden. Sen jag lämnade qtown har jag haft en himla beslutsångest. Mycket jobb och lite tid till annat. Har varit nära att åka hem men nu har jag bestämt mig. Reser runt till Max juni månad. Jobbar klart säsongen här och reser sedan runt nZ i en van med vänner/killen. Sen skaffa ett jobb under sommaren i Wellington eller queenstown. Köpa skateboard och surfa lite igen. Sen en tripp till Fiji och Asien innan hemresa.. Nu börjar vi spara och muntra upp oss Hanna!!! Hur då? Plan!!!!! Spara pengar och träna! Hur??? Leva på majs, bönor, risa bananer pasta och majs. Springa 3 dagar i veckan... Ingen undanflykt!!!! Tisdag spring hannaaaaa!!! Torsdag sprrriiiing Hanna Söndag kuuuuutaaaa hannna du har eld i baken!! Öh? Haha... Svält ät träna!!! Spara pengar kvinna!!!! Woh! U can do it hanna, u can do it! Nothing is impossible kvinna!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Emilia

Hello Hanna! :)
Va kul att du blir kvar ett tag till i NZ, för då kanske vi skulle kunna ses där? Planerar att dra dit i oktober-november någon gång.
Hoppas att allt är fint med dig och att det går bra med sparandet och träningen. ;)
KRAM!

2012-08-20 @ 10:10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0