Woooh

Bästa dagen på länge även fast jag bara hade 2 timmars sömn!

Först fick jag choklad av en söt kille i liften, lite senare en müslibar av en annan. En annan sa "how can u always be smiling?" medan en annan sa " been missing u on your days off".. På lunchbreaket åkte jag skidor i solen innan jag lekte med alla barnen på magic carpet hela eftermiddagen. Fick barnen att åka under mina ben samtidigt som jag sprang runt och kittlade alla. Föräldrarna var stolta över min leksamhet så dom bjöd mig på kakor och ungarna sa " wish we werent leaving tomorrow, u r awesome n we will miss u. Maybe we can see U again next year?".. How cutiie:)? Som sagt en underbar dag !! Nu är klockan halv åtta och jag ska sova. Godnatttt !!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0