Arbetslös

Aldrig har det känts så skönt att vara utan jobb igen!!

Nu har jag äntligen tid att göra vad jag vill. Har varit med Benjamin hela dagen och nu är jag påväg hem. Ska ta ett kvällsdopp/ surf När jag kommer tillbaka sen ska jag ut med Sylvie :) imorgon ska vi surfa tsm :)

Snart drar jag till Melbourne, wiehe. Inte för att jag har skjuts eller ngt på de 200 milen men de fixar vi väl :D! Min spontanitet gör mig lite rädd ibland! Haha

Nu BBQ och farvel party for en tjej jag bor med.

Av ngn anledning så uppdaterar jag Aldrig helt så ni kan jag säga att jag sitter på bussen påväg till Palm Beach i solen tsm med Sylvie :) ikv ska jag hem till peta och vi ska gå ut med hennes kompisar sen i morgon ska vi dra till freshwater Beach :) sen på kvällen house party och hejdå till norskornA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0