Frrreeeeedag hurra !

Nyvaken jaha! Klockan är halv åtta och jag har redan hunnit stroppat in ca 10kg kläder i tvättmaskinen, det var på tiden ! Har ett par skor i torktumlaren, hoppas den inte går sönder ?

Har hunnit med att äta två små kakor till frukost också. Se fortf en sådan där jobbig illamåande känsla kvar i magen doc, en sådan där känsla man bara kan få när man e hungrig. Hoppas jobbet har ngt fint att bjuda på idag i 7,5 h. Ikv ska jag och Cam se på jouresic park. Haha. And imorgon väntas maaat för de e tjejfest med bbq!! Mums!!

Om 3 v så är jag på vägarna igen med 90% säkerhet. Road trip with Sylvie igen!!! Wie !!

Nu ska jag tvätta mitt hår som jag för övrigt klippte sj i förrgår.

https://cdn2.cdnme.se/cdn/7-2/1614974/images/2012/pic_188628434.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0