Godmorgon bondi !

Vaknade precis. 7 på morgonen. Tänkte göra all min tvätt nu so jag inte orkat gjort på över en månad (lite har jag dock tagit mig ork till att tvättat i handfatet). Vad ska det bli av mig? Får ta och hitta en händig man antar jag :)

Skulle kunna gå ner för en surf innan jobbet men är alldeles för trött för det också. Så vi tar det i morgon i stället när jag inte börjar förrän 3 :).

I stället ska jagkolla upp lite visumgrejs och annat smått och gått online vilket nu är möjligt nu när även hanna
(hon som lovade sig själv att aldrig någonsin köpa en iPhone) även äger högteknologi. Rätt så underhållande måste jag erkänna och väldigt praktiskt faktiskt.

Nu ska jag gå och hitta en brödskiva eller en kakbit till frukost, ja det är det enda som finns på insidan av mina skåpluckor om man bortser från kylskåpet som faktiskt innehåller en smörförpackning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0