Hmmm

Sitter nyvaken på min säng med en tom yoghurt förpackning bredvid mig. Stressad och förvirrad över stora beslut som ska fattas.

Vart ska jag ta vägen här näst? När man inte har en aning om vad man vill eller med vilka man ta ett nytt steg med ut i den stora vida världen så känns det för tillfället lite hopplöst.

Nåväl. Någonstans kommer jag i alla fall befinna mig om 6 v. Frågan är bara vart och med vilka.

För tillfället jobbar jag och sliter som en galning och när man inte har tid för annat så inser man även hur obeskrivligt kul och underbart jag har haft det de senaste året, så många fanatiska personer jag träffat och så många helt otroliga nya ställen jag fått chansen att se.

Dreams that became memories


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0