It's never to late to be what you might have been

Börjar bli lite spänd för nu är det mindre än 1 v kvar till jag måste lämna denna kära lägenhet i bondi.

Som vanligt har jag inga vidare planer angående vad jag ska göra här näst någon större stress, nervositet eller orolighet över att inte veta hur, vart eller när känner jag heller inte. Världsvan kanske passar in rätt så bra på mig.

Hanna, en liten 20 åring som tar sig runt världen på egen hand. Har faktiskt varit "ensam" lite mer än ett år nu. Det bästa året i mitt liv.

För tillfället har jag inte mer än 10 000 kr på kontot. Eller rättare bestämt 3000 kr på kontot och resten liggandes under sängen. Ansvarsfullt Hanna! Många undrar säkert hur en sådan slarvig och iresponsibel (svengelska??) person klarar sig, jo tack det undrar jag också ibland...

Det största problemet jag har för tillfället är nog hur jag, Hanna Ryden, ska kunna transportera mig ner till Melbourne med ca 30 kg....Funderar på tåg..

Borde göra min super fund tax return också så att jag kan få lite mer pengar...

Sluttänkt på det. Ikv blir det att släppa loss och parta lite med världens bästa Sylvie son jag känt i ca 9 månader nu:) hur mycket fina minnen delar inte vi nu???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0