Pretty small world hey ?

Nu ska jag ge galna exempel på hur jäkla liten världen är, vi börjar från början.

• träffade Moa och hennes mamma ( min gamla fritidsledare) inne i en affär mitt i sydney. Och ja Sydney har ca 5 miljoner invånare.

• träffade malin, Paula och Tove som jag gick på högstadiet tillsammans med på gili Islands i Indonesien.

Började prata med Andreas och Emmy i Darwin och inser snabbt att de är svenskar, sedan också från Falun och att jag tydligen hade läst rättskunskap med Andreas.

Häromdagen ser jag två personer i min ålder som jag känner igen, traskandes på en gata i Sydney. Jag springer fram och frågar om dom inte är från Falun och visst var dom det . Haha

En kile som jag såg en natt ute i Thailand ser jag sedan slumpvis i Laos, snor hans t shirt och nu såg jag han igen i sydney.

Samtidigt som jag och Sylvie står och pratar inne på en club i Sydney om gamla minnen, om en kille hon va helt dökär i för ett år sedan, vem tror ni går förbi??? Jo han !!

Sitter i en bar vid tubingen i Laos och helt plötsligt ser man Johan Nilsson och Oscar Eliasson från gymnasiet :D!!!!

Igår kv hade vi party i huset där jag bor och den kanadensiska tjejen konstaterar att jag måste varit i Laos eftersom jag har alla mina bangles runt handleden. Javisst säger jag och frågar om hon också varit där sen kommer vi fram till att hon jobbat i baren där vi skulle ha börjat jobba i samtidigt som hon va där och att hon fått dissen av en kille som jobbade där pga att jag träffade honom. Och dom kände tydligen varandra. HAahhh

The world is smaller than u think hey :D??

Igår kom Mitch som jag träffade i Bali hit. Och hälsade på :) det va skoj :)! Nu ligger jag ich svettas ihjäl på stranden bland tusentals andra människor en solig lördag på bondi. Dessvärre kan jag inte se några vågor. Ska snart möta upp med Neil igen för första gången på 2 mån. Är skate tävling här på stranden idag sp måste väl ta en titt Antar jag :)

Stekt pepparkaka is back :) now lets go for à surf !!! Imorn äre mexikansk tjejkväll som gäller :))!!

Nyss pratat i 2 h med peta i tel. Glad att jag inte är den enda som har kill draman hela tiden hahaha .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0