Each Happniess from yesterday is a memory for tomorrow

Hejsan!

Nu ar jag tillbaka in i vardagen igen. Riktigt skont skulle jag vilja saga. Jobbar alldels under Harbour bridge. Varje dag tar jag bussen in till city city, vilket tar ca 15min. Promenerar genom parkerna vid vattnet, forbi Operahuset och under bron. Riktigt maktigt maste jag saga. Bor 5 minuter ifran Kings Cross vilket betyder bra uteliv och 30 sek fran Woolis vilket betyder att jag kan handla mat nar jag vill :D Haha!

Flyttar antagligen till Bondi Beach pa sondag! Har nyss varit och kollat pa surfbradan som jag ska kopa av en kille i slutet av veckan. Idag jobbarj ag 9,5 timme (jobbigt!!!) och efter jobbet ska jag till Bondi och kolla pa lagenheten!

Hade en jatttekul natt i lordags. I sondags latade jag mig nastan hela dagen, kopte iaf nya springskor!haha. Igar jobbade jag till 4, kollade upp lagenheter och sen var jag och en kompis och hade picknick i en park nara mitt hus nere vid havet!

Pa torsdag kommer Peta hem igen :D Da ska jag hem till henne pabbq och utgang :D!!mihihih :)

Nu: traska min vag mot jobbet med skavsar. AAJJ!!

ps!Jag ar lycklig :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0