liteminnen fran asien :)


Jag Lise och Alanna pa den ode on pa Sumatra (indonesien) - Palambak islands.
Glommer aldrig hur svart det var att ta sig ut hit. tog oss ca 2 hela dagar. Ingen fattade engelska
och alla kollade pa oss som om vi var spoken. Pa vagen tillbaka holl vi pa att drunkna pga en stor storm mitt ute pa havet.



Ode on.


Pa en vulkano (indonesien)


Sa har bodde vi for 20 kr per natt i indonesien :) inte helt fel!


jag Lise och Alanna pa en scooterutflykt pa vulkanon :)


Half moon party Koh Phangang Thailand :)! Minne for livet!!


Jag Emi och Alanna pa Phi Phi islands, thailand :)


40 h lang bussresa ithailand med infekterat ben, brinnande motorer och punka! usch!!


Tubinen i Laos!! haha


Rida elefant i Chang Mai (Thailand)


Tom och Chriss flyger drake :D Thailand!



Yoga dagen efter half moon party. hahaha var alla var doda!! Notera hur alla har bandage och malarfarg pa sig XDD! AAh saknar att resa med tjejer, emi i mitt linne, jag i hennes och alanna i mitt. finns inget battre an att lan aklader nar man trottnar pa sina egna! (ta p[etas i natt :D!!Hahah)


Tom och den galnaste doktorn pa denna jord! haha vi har det bra i sverige vill jag lova!!


Jag bergsklattrar i thailand. haha glomemr det aldrig. aslaskigt. ett enda felsteg och man ramlar ner i havet. det slutade med att jag klattrade upp alldels for hogt och var tvungen att hoppa ner 10 m. haha tog ju inte lite lang tid for mig att ta mig mod till det. Railey thailand!!



Nu ska jag springa och shoppa lite innan ajg tar bussen hem till PETA for party tonight :D hare bra :D!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0