Sydney




Jag har det underbart har hemma hos Peta. Mamma traffade hennes mamma nar dom var ute och reste i var alder sen sa fick dom barn samtidigt. vi har skickat mejl och bred till varandra sen vi var sma och sen sags vi for forsta gangen forra aret nar jag kom till sydney. nu bor jag med henne har i en vecka eller sa. vi har sjukt kul :)

Har ridit pa henens hast, iiih, saknar ridningen ratt mycket faktiskt! Haromdagen hade vi pick nick pa palm beach med hennes kompisar sen drog vi ut pa kvallen. hahahah galen och kul kvall!! igar hade vi en seegdag hela dagen sen sag vi pa film i adams hus pa kvallen. nu ar det meningen att jag ska packa lite medan hon ar ivag och rider sen ska vi till stranden med hennes kompisar :)

Flyttar in till the city of sydney i morgon. ( bor 1 h utanfor nu). Har en lagenhet med nagra kompisar for endast 60 dolalr per vecka! lyxx!!!!! ska forsoka jobba 4 dagar per vecka och surfa resten!! (15 min med buss fran bondi beach :D, denii!!!) och nu kommer jag dessutom kunna forstatta att se peta :D wieee:)!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0