Each day just comes once in a lifetime

Jag har tänkt lite. Här är jag på andra sidan jordklotet och har varit borta i ganska exakt ett och ett haft år. Fortfarande 90% koll på vad nära och kära gör där hemma. Hur många nya ansikten jag sett, hur många nya personligheter jag fått lära känna och ska jag vara ärlig så är jag så himla glad över att jag lyckats hålla kontakten med så pass många.

Att ha sådan bra koll som jag har hade varit omöjligt utan facebook. Utan Facebook så hade jag verkligen inte mött upp med så många vänner igen och jag hade antagligen förlorat kontakten med de allra flesta. Är det inte lite läskigt när man tänker på hur jäkla stort kontaktnät de flesta människor har ? Jag kollade just min mail på Facebook. Endast i mars månad har jag skickat 97 mail till olika personer, dvs människor som jag fortfarande kontaktar...är det inte ett intressant samtalsämne???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0