I'm so hi-i-i-iiii

Med all den medicin jag nu dagligen häver i mig så säger både de ena och andra ifrån. Dizzy, dizzy och energilös passar nog in ganska bra. Sova är mirakulöst enkelt, inte för att det någonsin tar mig mer än 5 min att somna men med denna medicin kan jag dessutom sova 15 h per dag utan minsta besvär.

Eftersom det ändå var st Patriks day igår så tog jag mig i alla fal ork att hänga med vännerna till en bar. Där satt jag och drack ett Högt antal glas med vatten medan de smaskade på öl och ett och annat shotglas.. Nåväl jag hade kul i alla fall !!

Idag har jag varit pa formula 1 med Matthias. A bit different but fun...

Som det set ut nu ( om jag far Mitt visa,håller tummarna, och om jag inte är livshotande sjuk så kommer jag åka upp till darwin och träffa Dylan igen om ca 1 månad eller så :)) ..

Emi åker om 2 v, vill vill vill inte :(((....!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0