In the end of the day you will regret those things you never did more than the things you actually did.

Halllelluuuja.

Life is good but wierd. Tyvärr måste Emi åka hem om 3 v för hennes pappa e sjuk :( det suger. Hur jäkla lika är inte hon och jG ? Det är läskigt. Båda pratar som om vi hade eld i håret, bådas humor är störd ? Bådas ex bor i Darwin och bådas ex bästa kompisar är i Melbourne. Lika långA, samma storlek på allt..fyller ar 4 ,5 aug och är från Falun, Hmm whatever, kommer sakna henne.

Träffade Karin och Rebecka från Laos häromdagen !! Aahhh så kul ! Imorgon ska jag träffa min ex boss från Darwin( emis ex bästa vän) Om någon dag ska jag möta upp med Lewis från Bali. Jävla reunion year. But Ahhh i love it!!Och helt random så träffade vi på mark från Darwin på gatan i förrgår..

I helgen var jag, Jack, Stina Emmy och elvan på stranden, har varit himla varmt alltså :)

Idag hade jag min första dag på jobbet, måndag - fredag, 9-5, riktigt nice :) ett café mitt i stan, 10 min gångavstånd från där jag bor. Perfekt :)

Today Im sick :/ aah .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0