In the middle of difficulty lies opportunity

6 of march ngn gång på kvällen, minns inte vilket av flygen jag bokade så går mitt flyg till Melbourne. Nu börjar hostellivet igen, woohoo cant wait. Även om jag nu har en väldigt stor seperationsångest över att lämna mina kära huskamrater som jag nu lärt känna massa bra :(.. Thats a part of travelling i guess... That kind of part that it doesn't matter for how long you have been doing it for, it always hurts to say goodbye to people you dont know if you'll ever see again.

Vad gör Hanna nu ? Sitter på mc donalds, har just slängt i mig en cheeseburger deal för $4. Mina matvanor är för tillfället urusla. Svälter näst intill. Hemma i köksskåpet finns endast bröd och vegemite. Konstant hunger är inget att föredra. Men vad gör man inte för att spara lite pengar? Även om det jämt slutar att man köper ngt skit ute... Aja värt ett försök iaf.

Igår sålde jag min bräda för $350. Lite plus där i alla fall :) en bra säljare jag är ;) saknar då min bäääästa vän <3 :((((




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0