Skype

Skype med världens bästa Antonia en sjuklig lördagsmorgon !

Antibiotikan och mina painkillers börjar förhoppningsvis värka snart.... Inte för att de fått provresultaten än men i Australien så sket man väl i de haha. Lördagsmorgonens frukost : 4 olika tabletter...no drinks in 2 weeks... Hmm.. Och idag äre st Patricks day och allt... Men en detox period sitter väl aldrig fel ?

För er som inte vet så jobbar jag på café mån - fre 9-5 nu:) love it !! Göra caffe är ngt som jag äntligen kan kalla mig bra på :) flat white, cappuccino, latte, mocha, macchiato, espresso, long black, what ever u want I can do it for u !!experience babe, experience... Something I've been over loaded with for the last 18 months :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0